Upewnij się, że produkt jest skalowalny. Składniki muszą być odpowiednie i dostosowane do różnych regionów i krajów oraz mieć odpowiedni termin przydatności do spożycia na wybranym rynku.Zalecamy współpracę ze specjalistami ds. Opracowywania napojów, aby osiągnąć skalowalność.
Upewnij się, że twoje opakowanie rzeczywiście działa. Było mnóstwo nieudanych produktów o doskonałych właściwościach i doskonałej zawartości, ale z problemami z pakowaniem. Musi być odpowiedni do celu, bez wgnieceń, bez zarysowań, dobrze wykonane i nałożone etykiety, a zamknięcie musi działać i być przyjazne dla użytkownika.
Uczyń branding jasnym i zrozumiałym. Prezentacja musi być idealna, historia produktu musi być znacząca i atrakcyjna zarówno dla partnerów biznesowych, jak i konsumentów.
Przetestuj produkt pod kątem demografii rynku docelowego. Nie wydasz dużo na badania grup fokusowych i trochę badań, ale pomoże ci to zobaczyć potencjalne problemy, zanim będzie za późno.
Wyszukaj najniższy możliwy MOQ dla pierwszej partii. Nawet jeśli masz sprawdzoną markę, ale wchodzisz na nowy rynek – koniecznie przetestuj ją przy możliwie najniższych nakładach.
6) Nie przekraczaj wydatków, zanim zaczniesz zarabiać pieniądze. Widzieliśmy firmy z pokojami pełnymi personelu, nawet nie mając produktu końcowego. Spróbuj przeznaczyć swój kapitał na rozwój produktu, a nie na wyszukane przestrzenie biurowe i pracowników, których jeszcze nie potrzebujesz.
Podkreślamy, że marka i prezentacja to najważniejszy czynnik, na którym powinni się skupić przedsiębiorcy branży napojów. Większość procesu opracowywania produktu można łatwo zlecić na zewnątrz, ale branding musi być wykonany z sercem, a rynek docelowy musi się z nim połączyć.
Cieszymy się, że istnieją przedsiębiorcy zajmujący się napojami z tak niesamowitą pasją dla tej branży, którzy starają się dostarczać konsumentom zdrowsze i bardziej inteligentne napoje.
Hi nice website https://google.com